Janakkalan Vasemmistoliitto juhli 70-vuotista taivaltaan

Janakkalan Vasemmisto juhli kunniakasta 70-vuotista taivaltaan sunnuntaina 20.3.2016 Turengin työväentalolla.

Juhlassa puhuivat mm. Janakkalan kunnanvaltuutettu, pastori Miikka Anttila (vas.) ja kansanedustaja Hanna Sarkkinen. Puheiden lisäksi ohjelmasta vastasivat  Elvisisters kuoro, johtajanaan Pennu Hakala, Harvialan kartanon suljettu osasto – orkesteri pelimannihenkisellä musiikillaan ja Oili Ruukki vaikuttavalla runonlausunnallaan. Näiden lisäksi juhlaväki sai nauttia maittavasta lounaasta ja täytekakkukahveista.

Kuvat: J. Tiainen

DSC_4368 (2)

Vasemmistoliiton kansanedustaja Hanna Sarkkinen keskustelee riihimäkeläisen Leena Haapa-ahon kanssa.

Pastori Miikka Anttila piti tilaisuuden juhlapuheen aiheella ”Hyvä päätös”.

DSC_4369 (2)

Järjestäjiin lukeutunut Jussi Kulonen, juhlan pääjärjestäjä Elise Lindroos vilahtaa vasemmalla.

DSC_4397 (2)

Toveriyhdistykset toivat onnittelutervehdyksiä Janakkalan Vasemmistoliittolle.  Oikealla Hämeenlinnan Vasemmistoliiton pj. Irma Taavela onnitteluvuorossa.

DSC_4370 (2)

Vasemmalla Janakkalan kunnanvaltuutettu Jaana Kivistö (vas.) ja oikealla Janakkalan Vasemmiston puheenjohtaja Elise Lindroos.