Kanta-Hämeen järjestöt koolla Janakkalassa

Kanta-Hämeen vasemmistolaiset järjestöt pitivät jälleen perinteisiin kuuluvan järjestöpäivän kuluneena viikonloppuna Janakkalassa. Alueen kunnallisjärjestöjen ja osastojen edustajat suunnittelivat tulevaa toimintavuotta hyvässä hengessä.

Hämeenlinnan Vasemmistoliiton puheenjohtaja Irma Taavela johti puhetta ja pohjusti keskustelua. Erityisen paljon keskustelua herätti maakuntavaalien peruuntuminen ja epävarmuus sote-uudistuksen ympärillä. Jopa ennenaikaisia eduskuntavaaleja pidettiin mahdollisena.

Piirin toiminnanjohtaja Misha Dellinger muistutti taas kokousväkeä siitä, kuinka tärkeät vaalit tulevat eduskuntavaalit tulevat olemaan. Riippumatta siitä pidetäänkö ne ennenaikaisina syksyllä tai sovitusti ensi vuoden huhtikuussa, tulevat eduskuntavaalit olemaan niin puolueelle kuin maalle tärkeimmät vaalit pitkään aikaan.

Kokousväki rentoutui tapaamisen jälkeen grilliruualla ja saunomalla kauniissa järvimaisemissa. Tapahtumaa pidettiin erittäin antoisana ja samanlainen halutaan järjestää vielä ennen vuoden loppua.