Vaikuta vasemmistossa – koulutus Hämeenlinnassa ja Lahdessa

Hyvä vasemmistoliiton uusi jäsen,

Tervetuloa Hämeen Vasemmistoliiton Vaikuta vasemmistossa -koulutukseen! Koulutus on tarkoitettu juuri sinulle, joka haluat tietoa vasemmistoliiton toiminnasta ja haluat aktivoitua vasemmistossa.

Koulutus on yhteinen tilaisuus, jossa osallistujat tutustuvat vasemmistoliittoon ja sen tavoitteisiin sekä kirkastavat omaa motivaatiotaan vasemmistossa toimimiseksi. Koulutuksessa kartoitetaan paikallistoiminnan verkostot vasemmistolaisen vaikuttamisen edistämiseksi ja ideoidaan toimintamahdollisuuksia.

Korvaamme tarvittaessa osallistujien matkakulut koulutukseen julkisen liikenteen mukaan. Koulutuksessa tarjoillaan välipalaa. Ilmoita mahdollisesta erityisruokavaliostasi.
Kaksipäiväiset koulutukset järjestetään Hämeenlinnassa 4. ja 11.10 klo 17.-20.00 Järjestösäätiön tiloissa, Birger Jaarlin katu 12 A:ssa
Lahdessa 12. ja 20.11. klo 10.-13.00 Hämeenkatu 15 A 4krs:ssa.

Ilmoittaudu koulutukseen 26.9.mennessä sähköpostitse osoitteeseen elisa [dot] lientola [at] gmail [dot] com.

Koulutuksen järjestävät Vasemmistoliitto ja KSL-opintokeskus yhdessä Hämeen Vasemmistoliiton kanssa