Haem­me vaa­li­koor­di­naat­to­ria mää­rä­ai­kai­seen työ­suh­tee­seen

Haluatko olla rakentamassa Vasemmistoliitolle vaalivoittoa Hämeessä? Vasemmistoliitto työskentelee ekologisesti kestävän hyvinvointivaltion puolesta, jossa kaikilla on yhtäläiset mahdollisuudet itsestään, lähimmäisistään ja ympäristöstä huolehtimiseen.

Vasemmistoliiton Hämeen piiri hakee

VAALIKOORDINAATTORIA

organisoimaan, koordinoimaan ja toteuttamaan eduskuntavaalityötä Hämeen piirijärjestössä (Kanta- ja Päijät-Häme). Työsuhde on kokopäiväinen ja määräaikainen ajalle 1.11.2022 – 30.4. 2023. Määräaikaisuuden peruste on työn projektiluonteisuus eli eduskuntavaalit. Haku päättyy torstaina 20.10.2022 kello 16.

Vaalikoordinaattorina vastaat Hämeen alueen vaalityön organisoimisesta ja koordinoinnista yhdessä piirihallituksen ja paikallisosastojen, ehdokkaiden ja tukiryhmien kanssa.

TEHTÄVIISI KUULUU MM.

• Vaaliviestintä, vaalitapahtumien ja vaalikoulutuksien koordinointi, markkinointi ja toteuttaminen
  • Yhteydenpito piirihallitukseen, osastoihin ja ehdokkaisiin
  • Valmius osallistua työvaliokunnan, piirihallituksen ja paikallisosastojen kokouksiin
  • Sisäinen ja ulkoinen tiedottaminen
  • Sekä työnantajan muut osoittamat eduskuntavaleihin liittyvät tehtävät

ODOTAMME SINULTA:

• Hyvää organisointi- ja yhteistyökykyä
  • Oma-aloitteisuutta, järjestelmällisyyttä, erinomaisia organisointitaitoja sekä yhteiskunnallista ymmärrystä
  • Sosiaalisen median ja some-markkinoinnin osaamista
  • Ymmärrystä järjestö- ja vapaaehtoistyöstä
  • Kokemusta vaalikampanjoinnista
  • Oman auton käyttömahdollisuutta

TARJOAMME SINULLE:

• Monipuolisen työn, jolla on laajaa yhteiskunnallista merkitystä
  • Itsenäisen ja vastuullisen tehtävän kasvavan poliittisen järjestön ytimessä
  • Sitoutuneen, kannustavan ja innostuneen työyhteisön
  • Mahdollisuuden vaikuttaa omiin työskentelytapoihin

Tehtävän palkkaus on 2353 €/kk, jonka lisäksi saat lounas- ja puhelinedun. Palkkaus perustuu Vasemmistoliitto rp:n ja Vasemmiston järjestötyöntekijät ry:n väliseen työehtosopimukseen. Työ tehdään pääsääntöisesti etätyönä Vasemmistoliiton Hämeen piirin alueella. Ajokortti on työtehtävässä välttämätön. Kannustamme hakijoita erilaisista taustoista hakemaan tehtävää.

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Raisa Ranta ti 11.10. klo 15- 19 ja ti 18.10. klo 10-12 p. 040 768 7078.  Lähetä hakemuksesi liitteineen to 20.10.2022 klo 16 mennessä aiheella HÄMEEN VAALIKOORDINAATTORI sähköpostiin raisa.ranta(at)vasemmistoliitto.fi