Ha­ku au­ki: KUN­TA­VAA­LI­KOOR­DI­NAAT­TO­RI Hä­mee­seen

Haluatko olla rakentamassa Vasemmistoliitolle kuntavaalivoittoa Hämeessä? Vasemmistoliitto työskentelee ekologisesti kestävän hyvinvointivaltion puolesta, jossa kaikilla on yhtäläiset mahdollisuudet itsestään, lähimmäisistään ja ympäristöstä huolehtimiseen.

Vasemmistoliiton Hämeen piiri hakee
KUNTAVAALIKOORDINAATTORIA

organisoimaan, koordinoimaan ja toteuttamaan kuntavaalityötä Hämeen piirijärjestössä (Kanta- ja Päijät-Häme). Työsuhde on kokopäiväinen ja määräaikainen ajalle 21.9.2020. – 30.4. 2021. Määräaikaisuuden peruste on työn projektiluonteisuus eli kuntavaalit. Haku päättyy tiistaina 8.9.2020 kello 16.

Vaalikoordinaattorina vastaat alueellisen ja kunnallisen vaalityön organisoimisesta ja koordinoinnista yhdessä piirihallituksen ja paikallisosastojen kanssa.

TEHTÄVIISI KUULUU MM.

• Yhteydenpito piirihallitukseen, osastoihin ja paikallisiin vaalipäälliköihin
  • Valmius osallistua työvaliokunnan, piirihallituksen ja paikallisosastojen kokouksiin
  • Vaaliviestintä, vaalitapahtumien ja vaalikoulutuksien koordinointi, markkinointi ja toteuttaminen
  • Sisäinen ja ulkoinen tiedottaminen
  • Sekä työnantajan muut osoittamat kuntavaleihin liittyvät tehtävät

ODOTAMME SINULTA:

• Hyvää organisointi- ja yhteistyökykyä
  • Oma-aloitteisuutta, järjestelmällisyyttä, erinomaisia organisointitaitoja sekä yhteiskunnallista ymmärrystä
  • Ymmärrystä järjestö- ja vapaaehtoistyöstä
  • Kokemusta kuntavaalikampanjoinnista ehdokas- ja paikallistasolla
  • Vasemmistoliiton Hämeen piirin alueen tuntemista
  • Hallitset sosiaalisen median ja siellä markkinoinnin

TARJOAMME SINULLE:

• Monipuolisen työn, jolla on laajaa yhteiskunnallista merkitystä
  • Itsenäisen ja vastuullisen tehtävän kasvavan poliittisen järjestön ytimessä
  • Sitoutuneen, kannustavan ja innostuneen työyhteisön
  • Mahdollisuuden vaikuttaa omiin työskentelytapoihin

Tehtävän palkkaus on 2589€/kk, joka sisältää lounas ja puhelinedun. Palkkaus perustuu Vasemmistoliitto rp:n ja Vasemmiston järjestötyöntekijät ry:n väliseen työehtosopimukseen. Työ tehdään pääsääntöisesti etätyönä Vasemmistoliiton Hämeen piirin alueella. Työntekijällä on myös mahdollisuus työskentelyyn Lahden toimipisteellä. Ajokortti on työtehtävässä välttämätön. Kannustamme hakijoita erilaisista taustoista hakemaan tehtävää.

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Raisa Ranta pe 28.8. klo. 10-12 ja to 3.9. klo 15- 17 p. 040 768 7078.  Lähetä hakemuksesi liitteineen ti 8.9.2020 mennessä aiheella VAALIKOORDINAATTORI sähköpostiin raisa.ranta(at)vasemmistoliitto.fi