Hä­meen Va­sem­mis­to­liit­to ta­voit­te­lee kah­ta kan­san­edus­ta­jan paik­kaa Ju­ha Hil­tusen joh­dol­la

Hämeen Vasemmistoliitto tavoittelee ensi kevään eduskuntavaaleissa merkittävää kannatuksen nousua ja jopa kahta kansanedustajan paikkaa. ”Ehdokaslistamme on monipuolinen ja tällä ehdokasjoukolla on hyvä lähteä hakemaan kannatuksen reilua kasvua Hämeessä”, sanoo jatkokaudelle valittu puheenjohtaja Juha Hiltunen.

Hämeen Vasemmistoliitto piti syyspiirikokouksen Heinolassa ja valitsi Riihimäkeläinen Juha Hiltunen jatkamaan yhdistyksen puheenjohtajana. Varapuheenjohtajiksi valittiin Sari Auvinen Hausjärveltä ja Hannu Siivonen Asikkalasta.

Muut piirihallituksen jäsenet ovat:
Jussi Kulonen, Janakkala
Elise Lindroos, Janakkala
Lauri Kotilainen, Heinola
Olavi Martikainen, Heinola
Hannu Jokinen, Heinola
Sari Jokinen, Riihimäki
Lauri Levanto, Riihimäki
Jenni Hakamäki, Jokioinen
Tarja Kirkkola-Helenius, Jokioinen
Elisa Lientola, Lahti
Arttu Jokikota, Hämeenlinna
Katri Marttila, Loppi
Satu Viksten, Tammela

Varajäseniksi
Matti Laakso, Tammela
Pentti Kirkkola, Jokioinen
Sirkka-Liisa Ilvonen, Forssa
Tuomas Kotamaa, Hollola
Jani Saarela, Riihimäki

Ennen kokousta Hämeen Vasemmistoliitto keskusteli heinolalaisten kanssa kevään eduskuntavaalien tärkeimmistä teemoista kasviskeiton äärellä. Vasemmistoliiton telttatilaisuudessa olivat paikalla kansanedustajaehdokkaat Aino-Kaisa Pekonen Riihimäeltä, Nina Päivärinta Lahdesta ja Hannu Siivonen Asikkalasta.