Il­moit­tau­tu­mi­nen

Kokoukseen toivotaan etukäteisilmoittautumisia to 26.4. mennessä:
ILMOITTAUTUMISLOMAKE

Hämeen Vasemmistoliiton sääntömääräinen kevätpiirikokous pidetään Lahdessa lauantaina 4.5. klo 12 Kino Iiriksen Tammisalissa, osoitteessa Saimaankatu 12, Lahti. Ilmoittautuminen alkaa kello 11.30. Ennen kokousta järjestetään EU-vaalitilaisuus Lanunaukiolla klo 9-11.30.

Ajankohtaisen poliittisen katsauksen pitää eurovaaliehdokas Harri Pikkarainen.

Kokouksessa käsitellään vuoden 2023 toimintakertomus ja tilinpäätös sekä muut sääntömääräiset asiat.

Kokouksessa käsitellään sääntöjen 11 § mukaiset asiat:

• Ajankohtainen poliittinen tilanne
  • Toimintakertomus
  • Tilinpäätös, tilintarkastajan lausunto, tilinpäätöksen vahvistaminen
  • Piirihallituksen, jäsenjärjestöjen ja toimintaryhmien esittämät asiat
  • muut sääntömääräiset asiat
  • sekä käydään keskustelua huhtikuussa -25 pidettävistä kunta- ja aluevaaleista

Kokouksen äänivaltaisia osallistujia ovat kaikki Hämeen piirijärjestön jäsenjärjestöjen ja osastojen jäsenet.

Kokoukseen toivotaan ruokailun vuoksi etukäteisilmoittautumisia sähköisellä lomakkeella: ILMOITTAUTUMISLOMAKE  26.4. mennessä. Mikäli lomakkeen kautta ilmoittautuminen ei ole mahdollista, voi ilmoittautumisen tehdä sähköpostilla osoitteeseen: raisa.ranta@vasemmistoliitto.fi tai puhelimitse / tekstiviestillä 040 768 7078.

Esitykset kokoukselle pyydetään toimittamaan etukäteen 26.4. mennessä sähköpostilla toiminnanjohtajalle.

Piirihallitus